مقالات

چگونه متوجه شویم تردمیل نیاز به تعمیر دارد؟

تردمیل یکی از آسان ترین و بهترین روش های تناسب اندام می باشد و جر دستگاه های هوازی محسوب می شود. در این مقاله سعی می کنیم شما را با این دستگاه بیشتر آشنا کنیم. با ما باشید تا با سرویس و تعمیر تردمیل و همچنین یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به تردمیل بیشتر آشنا شوید.

تعمیر انواع برد تردمیل و رفع ارورهای مربوط به آن

تعمیر برد تردمیل باید با توجه به نوع ارور انجام شود. معمولا تردمیل ها نسبت به سایر تجهیزات ورزشی بیشتر مورد اصطکاک و فرسودگی قرار می گیرند.

تشخیص خرابی و تعمیر تردمیل در خانه به سریعترین روش ممکن

در صورت خرابی تسمه و موتور تردمیل و داغ کردن قطعات آن، چگونه می توانیم به تعمیر آن بپردازیم؟ تعمیر تردمیل چقدر زمان می برد؟ پاسخ این سوالات را اینجا بخوانید.

نگهداری و سرویس تردمیل به صورت هفتگی و ماهانه

نگهداری و سرویس تردمیل با توجه به چک لیست باید حداقل ماهی یکبار انجام شود. در غیر اینصورت با هزینه بالای تعویض قطعات روبرو خواهیم بود.

نمایندگی تعمیر تردمیل استینگری stingray

در نمایندگی تعمیر تردمیل استینگری  Stingray کلیه خدمات با روش های کاملا اصولی و زیر  نظر کارشناسان مجرب ارائه میشود که این موضوع امکان تعمیر با کیفیت را فراهم آورده است.

نمایندگی تعمیر کاسپین Caspian

در نمایندگی تعمیر کاسپین Caspian برای اینکه هزینه های تعمیر و سرویس تردمیل تا حد زیادی برای مشتریان کاهش یاید تعرفه ها و قیمت های بسیار مناسبی در نظر گرفته میشود

نمایندگی تعمیر تردمیل Top Shape تاپ شیپ

با دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر تردمیل  Top Shape تاپ شیپ هزینه های خود را کاهش دهید.

نمایندگی تعمیر تردمیل Mega Fitness

هر گونه خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس در نمایندگی تعمیر تردمیل Mega Fitness به مشتریان ارائه میشود و میتوان با مراجعه به این نمایندگی ها خدمات متنوعی را دریافت نمود.

نمایندگی تعمیر تردمیل DK City دی کا سی تی

نمایندگی تعمیر تردمیل DK City دی کا سی تی  از نمایندگی های معمولی نیست و افراد و پرسنلی در آن مشغول به فعالیت هستند که همگی از  تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه انتخاب شده اند.

نمایندگی تعمیر تردمیل any fitness آنی فیتنس

نمایندگی تعمیر تردمیل any fitness آنی فیتنس در حالی خدمات گسترده ای را به سراسر کشور ارائه میدهد که از کارشناسان با تجربه و خبره ای برای ارائه خدمات خود بهره گرفته است.

‌ نمایندگی تعمیر تردمیل ویژن فیتنس Vision Fitness

زمانی اسپرت که نمایندگی تعمیر تردمیل ویژن فیتنس Vision Fitness را تاسیس نموده به یکی از معتبر ترین نمایندگی ها برای تعمیر تردمیل بدل شده است.

نمایندگی تعمیر تردمیل Tunturi تنتوری

نمایندگی تعمیر تردمیل Tunturi تنتوری که در کشور ما نیز راه اندازی شده است این مزیت را ایجاد کرده تا پشتیبانی بسیار خوبی از محصولات تنتوری به عمل آید.

نمایندگی تعمیر تردمیل پروفشنال professional

زمانی اسپرت به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر انواع برندهای تردمیل و همجنین نمایندگی تعمیر تردمیل پروفشنال professional شناخته میشود

نمایندگی تعمیر تردمیل panda پاندا

یکی از انواع تردمیل های چینی که به دلیل کیفیت خوب و همچنین امکانات زیاد خود توانسته محبوبیت زیادی در کشور ما پیدا کند تردمیل پاندا میباشد

نمایندگی تعمیر تردمیل flexi fit فلکسی فیت

زمانی اسپرت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین نمایندگی های  تردمیل و نمایندگی تردمیل flexi fit فلکسی فیت در کشور است و  میتوانید تعمیرات و سرویس کلیه تردمیل های خود را به این مرکز واگذار نمایید.

نمایندگی تعمیر تردمیل bremshey

تردمیل های bremshey از جمله تردمیل های وارداتی میباشد  که مدل های مختلفی از آن در کشور ما بفروش میرسند و به دلیل کیفیت و عملکرد خوب خود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

نمایندگی تعمیر تردمیل استرانگ مستر strength master

زمانی اسپرت نمایندگی تعمیر تردمیل استرانگ مستر strength master را بمنظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مصرف کنندگان این برند تردیمل را راه اندازی نموده و میتوانید تمامی مدل تردمیل های استرانگ مستر خود را به این مجموعه واگذار نمایید.

نمایندگی تعمیر تردمیل تایتان فیتنس Titan fitness

تردمیل های تایتان فیتنس خود را میتوانید برای تعمیر به نمایندگی تعمیر تایتان فیتنس Titan fitness زمانی اسپرت واگذار نمایید.

نمایندگی تعمیر تردمیل Top form تاپ فرم

تردمیل های top from  از جمله تردمیل های وارداتی هستند که به دلیل عملکرد بسیار مناسب خود محبوبیت  بسیار زیادی پیدا کرده اند و هم اکنون تعداد زیادی از این تردمیل ها در باشگاه های ورزشی و همچنین در منازل مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی تعمیر تردمیل jkexer جی کی اکسر

در نمایندگی تعمیر تردمیل jkexer جی کی اکسر حرفه ای ترین تعمیرکاران فعالیت میکنند که این تعمیرکاران روند تعمیر  و سرویس تردمیل را بصورت کاملا حرفه ای انجام میدهند.

روغن تردمیل و آموزش تصویری+فیلم روغنکاری

روغن تردمیل که برای روغنکاری تسمه تردمیل استفاده میشود از مواد معدنی غیر نفتی تشکیل شده است که شفاف بی بو و بی رنگ و بی مزه می باشد و غیر قابل اشتعال و دارای خاصیت ضد قارچ و ضد فساد می باشد.

آيا ورزش هاي قدرتي در كنار ورزش هاي هوازي بركاهش وزن مؤثرند؟

آيا ورزش هاي قدرتي در كنار ورزش های هوازی بركاهش [...]

مضرات زیاده روی در مصرف آهن و نقش ويتامين C

افرادي كه در پي كاهش وزن هستند، بايد توجه داشته باشند كه در مصرف مواد داراي آهن افراط نكنند. از آنجا كه مردان(به استثناي آنها كه در كارهاي سخت بدني و فعاليت هاي ورزشي استقامتي سنگين درگير مي شوند) به طور منظم دفع آهن ندارند، از اين رو آهن به آساني در بدن آنان جمع مي شود. نكته ديگر اين كه بعد از اين كه قاعدگي در زنان پايان مي يابد، در بافت هاي آنان نيز آهن شروع به جمع شدن مي كند. آهن اضافي در انقباض عضله قلب ايجاد اختلال مي كند. اصلي ترين خطر ناشي از آهن اضافي در بدن، آسيب ناشي از راديكال هاي آزاد است. آهن به عنوان كاتاليزور در فرآيند اكسيداسيون شركت مي كند و زماني كه مقدار آن افزايش مي يابد، اكسيداسيون«LDL» ها افزايش مي يابد(LDL يك چربي مضر است).

آنتي اكسيدان ها چگونه موجب كاهش وزن مي شوند؟

تركيبات زيادي در بين ويتامين ها و مواد معدني وجود ندارد كه آنتي اكسيدان هستند.مركبات، فلفل سبز، كلم بروكلي، سبزيجات برگي شكل سبز، كيوي، كلم، طالبي، توت فرنگي، اسفناج و سيب زميني حاوي ويتامين C هستند. منابع غذايي مهم ويتامين E شامل روغن هاي گياهي، جوانه گندم، آجيل، دانه ها، غلات سبوس دار و سبزيجات برگي شكل سبز هستند. هويج، كدو حلوايي، كلم بروكلي، سيب زميني شيرين، اسفناج، گوجه فرنگي، انواع كلم مانند كلم بروكلي، طالبي، هلو و زردآلو منابع غني بتاكاروتن را تشكيل مي دهند.

دوچرخه ثابت براي كدام گروه ها بهتر است؟

اولين گروه كه استفاده از دوچرخه ثابت براي آنان مفيد است، زنان چاق و داراي اضافه وزن هستند. افراد مسن، استفاده از اين دوچرخه ها به همه افراد به خصوص افرادي كه مشكل تعادل دارند، مبتلا به صرع هستند اختلال بينايي يا مشكلات ارتوپدي پا دارند، توصيه مي شود

روش اندازه گیری نوار روی تردمیل

تسمه تردمیل یکی از قطعات مصرفی تردمیل می باشد و بایستی پس از فرسودگی تعویض شود دقت در اندازه گیری نوار تردمیل مهم می باشد زیرا مقدار خطای جزییی در اندازه گیری منجر به خرید تسمه اشتباه و غیر قابل مصرف می باشد

By |2021-08-30T15:10:31+03:30اکتبر 1, 2015|مقالات|2 Comments

ویژگیهای یک موتور تردمیل خوب

انتخاب موتور یکی از مهمترین شاخصه های انتخاب تردمیل می باشد زیرا موتور تردمیل قطعه اصلی در حرکت نوار تردمیل و بیشترین فشار را تحمل می نماید.

By |2021-08-30T15:10:30+03:30سپتامبر 23, 2015|مقالات|2 Comments

خوردن صبحانه موجب حفظ وزن مطلوب مي شود!؟

صبحانه مهم ترین و اولین منبع سوخت بدن بعد از بلند ترین استراحت بدن و مغز میباشد ، بدن بعد از این استراحت بلند نیاز به یک منبع انرژی مناسب دارد که صبحانه میتواند این نیاز بدن را برطرف کند .

آیا استفاده از کمربندهای لاغری یا گنهای لاغری باعث کاهش وزن می شوند؟

گنهای لاغری و كمربندهاي لاغری كشي  اين كمربندها كه به [...]

چگونه با فعالیت بدنی ملایم اضافه وزن خود را کاهش دهیم؟

فعاليت بدني ملايم و كنترل اضافه وزن: فعاليت بدني حتي [...]

راهنمای نگهداري و سرويس تردميل

نگهداري و سرويس تردميل سرمايه گزاري براي خريد يك تردميل با كيفيت، خريد عمده اي است. براي حفظ كارايي تردميل و اجتناب از تعميرات گران قيمت بايد برنامه‌ي نگهداري را به طور منظم انجام دهيد. تميز نگهداشتن تردميل و سرويس منظم آن، بر عمر تخته ، تسمه، غلطك‌ها، موتور و الكترونيكهای آن مي‌افزايد. موارد نگهداري زير بايد پيوسته انجام شوند. با برنامه‌ي منظم نگهداري تردميل عمر آن را زياد مي‌كنيد و از ميزان تعميرات پرهزينه مي‌كاهيد و از آن بيشتر لذت مي‌بريد

راهنماي جامع برای خريداران تردميل

در سال‌هاي 1990 تردميل‌ها مهم ترين قطعه از تجهيزات ورزشي در منزل بود و در سال‌هاي 2000 نيز همين وضعيّت را دارند. بنا بر عقيده‌ي شوراي محصولات تناسب اندام، تنها در سال 1997 مبلغ 5/1 ميليارد دلار صرف ترديمل‌ها گرديد. حقايقي درباره‌ي تردميل 60% كاربران تردميل، خانم‌ها هستند.بيشترين افزايش ميزان استفاده از تردميل در ميان افراد بيشتر از 55 سال است. به طور متوسط، يك كاربر 65 روز در سال بر روي تردميل مي‌دود يا راه مي‌رود.

By |2021-08-30T15:10:28+03:30فوریه 17, 2015|مقالات|4 Comments

راهنماي خريد تردميل دست دوم

آیا به خرید تردمیل دست دوم فکر کرده اید؟ Untitled-8خرید تجهیزات تناسب اندام می تواند فرصتی عالی برای پیدا کردن تجهیزات تناسب اندامی باشد که کیفیت و قیمت بالایی دارند. تردمیلهای دست دوم فراوانی وجود دارند که اغلب می توانید آنها را هرجایی پیدا کنید که 50% تا 75% ارزان تر هستند.

By |2021-08-30T15:10:28+03:30فوریه 1, 2015|مقالات|18 Comments

عنوان

Go to Top