زمانی اسپرت

از معدود مراکز معتبر در زمینه تعمیر و سرویس تردمیل در کشور میباشد که با توجه به خدمات بسیار با کیفیتی که ارائه میدهد تعرفه های مناسبی را برای مشتریان در  نظر گرفته است و همچنین میتوانید به راحتی و با یک تماس از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

تعمیر تردمیل

چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده تجهیزات ورزشی و تردمیل در دنیا میباشد که محصولات زیادی را تا کنون تولید و به سراسر دنیا عرضه کرده است.

یکی از این محصولات تردمیل میباشد که شرکت های زیادی در  این کشور مشغول به تولید تردمیل هستند.

تردمیل

یکی شرکت های فعال در این کشور که محصولات آن در کشور ما نیز وجود دارد

و در بخش های باشگاهی و خانگی استفاده میشوند تاپ شیپ میباشد.

تردمیل های تاپ شیپ در انواع مختلفی تولید میشوند

که تمامی آنها نیز تحت پوشش نمایندگی تعمیر تردمیل Top Shape تاپ شیپ قرار گرفته اند

و نگرانی از بابت تعمیر و سرویس آنها وجود ندارد.

نمایندگی تعمیر تردمیل

تاپ شیپ جزو نمایندگی های برتر در کشور میباشد که خدمات گسترده ای را به کلان شهرها و شهرهای کوچک از جمله تهران ارائه میدهد.

با دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر تردمیل Top Shape تاپ شیپ هزینه های خود را کاهش دهید

نمایندگی تعمیر تردمیل Top Shape تاپ شیپ از ویژگی های زیادی برخوردار است اما باید به یک ویژگی بسیار بزرگ دیگر با دریافت خدمات از این نمایندگی نیز اشاره داشته باشیم.

 

هزینه های تعمیر تردمیل

بخصوص برای باشگاه ها و مراکزی که تعداد زیادی تردمیل را در اختیار دارند ممکن است سنگین باشد که از این رو اگر نمایندگی تعمیر تردمیل Top Shape تاپ شیپ را انتخاب کرده باشید در نتیجه میتوانید هزینه های خود را برای تعمیر تردمیل نیز کاهش دهید.

زمانی اسپرت

این نمایندگی ها با توجه به اینکه همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان هستند تعرفه ها و قیمت های مناسبی را نیز در نظر میگیرند که هزینه های مشتری را تا حد زیادی میکاهد.

تلفن تماس:

02166789281

09353333397

09127666385