نگهداری و سرویس تردمیل به صورت هفتگی و ماهانه

نگهداری و سرویس تردمیل با توجه به چک لیست باید حداقل ماهی یکبار انجام شود. در غیر اینصورت با هزینه بالای تعویض قطعات روبرو خواهیم بود. در این نوشتار قصد داریم درباره سرویس تردمیل توضیحاتی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تمام تجهیزات ورزشی و به طور خاص، تردمیل نیاز به نگهداری مداوم و سرویس های دوره ای دارند. می بایست هفته ای یکبار، این دستگاه ها را مورد بررسی قرار داد. در صورتی که زمان کافی ندارید، حتما حداقل ماهی یکبار این کار را انجام دهید.

چک لیست سرویس تردمیل

نکته مهم این است که باید دستگاه را در مکان مناسبی قرار دهید. طبیعتا اگر تردمیل روی فرش قرار بگیرد، پرز و گرد و غبار و موی حیوانات به درون آن نفوذ کرده و عملکرد قطعات را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین قطعات داخلی می بایست به طور مرتب تمیزکاری و روغن کاری شوند.

چک لیست هفتگی

  • کمربند نوار نقاله را بررسی کنید. دقت کنید که این کمربند در مرکز قرار گرفته و ساییده و یا خراشیده نشده باشد.
  • در صورت استفاده روزانه از دستگاه، به طور مرتب گرد و خاک و پرزها را از اطراف و زیر دستگاه با جاروبرقی بزدایید.

چک لیست ماهانه

  • پیچ و مهره های داخل دستگاه را بررسی نمایید تا از محکم بودن آن ها مطمئن شوید.
  • بررسی سیم های برق دستگاه و تعویض آن ها در صورت مشاهده آسیب دیدگی (در صورت عدم بررسی، قطعات دچار اتصالی و آتش سوزی می شوند.)
  • بررسی وضعیت دینام
  • بررسی سنسورهای سرعت
  • بررسی عملکرد کلی دستگاه و کارکرد نرمال آن

سرویس تردمیل چقدر زمان می برد؟

معمولا اگر این کار توسط متخصص انجام شود، چیزی حدود 30 دقیقه زمان برای آن کافی است.

مزایای سرویس تردمیل

سرویس تردمیل با تعمیر آن متفاوت است. تعمیر معمولا به دلیل وجود یک مشکل انجام می شود و ممکن است لازم شود قطعه ای تعویض گردد. اما سرویس، برای جلوگیری از تعمیر انجام می گیرد. با این کار هزینه ها و کیفیت ایده آل دستگاه، کنترل شده و تعداد دفعات تعمیرات را کاهش می یابد.

با سرویس تردمیل و یا سایر دستگاه های ورزشی، هزینه های نهایی( پس از چند سال) کاهش یافته و تجهیزات و قطعات، سالم می مانند. صرف حدود 1 ساعت زمان در ماه برای جلوگیری از هزینه های تحمیلی تعویض قطعات،  امری عاقلانه و منطقی است.

سرویس تردمیل توسط متخصص

از آنجاییکه قطعات تجهیزات ورزشی از حساسیت بالایی برخوردارند، نیاز است که توسط یک متخصص بررسی و سرویس شوند. در غیر اینصورت، مسئولیت خرابی و صدمات ناشی از تغییرات داخلی قطعات بر عهده خود شخص می باشد. زمانی اسپرت، از شناخته شده ترین و حرفه ای ترین تیم های تخصصی تعمیر و سرویس تجهیزات ورزشی بوده و با اعزام کارشناس متخصص به محل، به سرویس های دوره ای تردمیل و سایر دستگاه ها می پردازد. شما می توانید برای دریافت خدمات از طریق شماره تماس های زیر با این گروه در ارتباط باشید.

تلفن دفتر مرکزی : 02166789281

تلفن تماس: 09127666385 – 09353333397

“برای مشتریان گرامی مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.”