به سختی میتوانید مرکزی را برای تعمیر تردمیل هم رده و هم سطح زمانی اسپرت بیابید.

زمانی اسپرت جزو معدود مراکزی است که

امکان تعمیر و سرویس تردمیل با دستگاه ها و تجهیزات مدرن

و همچنین زیر نظر کارشناسان و تعمیرکاران زبده فراهم کرده است

و با اطمینان خاطر کامل میتواند تردمیل مد نظر خود را برای تعمیر به این مجموعه واگذار نمایید.

تردمیل ها

نقش بسیار مهمی در سلامتی و تناسب اندام دارند و میتوانند راهکار مناسب برای خلاص شدن از چاقی و افزایش وزن باشند. انواع و اقسام تردمیل ها به کشور ما ورود پیدا کرده اند که برخی از آنها  با توجه به کارایی مناسب خود از محبوبیت بالاتری برخوردار میباشند.

یکی از انواع تردمیل های محبوب موجود در کشور ما ناتیلوس میباشد که یکی از برندهای بسیار ارزشمند محسوب میگردد. ناتیلوس از برندهای تولید کننده انواع لوازم ورزشی محسوب میشود که تولیدات آن تنها به تردمیل ختم نمیشود.

یکی از ویژگی های این تردمیل ها نیز در نمایندگی تعمیر تردمیل Nautilus ناتیلوس در کشور میباشد که امکان تعمیر و سرویس مدل های متعددی از این برند تردمیل را فراهم آورده است. در نمایندگی تعمیر تردمیل Nautilus همه چیز با مراکز تعمیر و سرویس تردمیل متفاوت است و خدماتی بسیار بهتر و ارزنده تر در این مراکز به مشتریان ارائه میشود.

نمایندگی تعمیر تردمیل Nautilus ناتیلوس در تهران

تهران یکی از بزرگترین شهره ها و همچنین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان لوازم ورزشی و تردمیل در کشور میباشد که از همین رو نمایندگی تعمیر تردمیل Nautilus ناتیلوس نیز در این شهر  تاسیس شده و آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان این برند تردمیل هستند.

نمایندگی تعمیر تردمیل ناتیلوس را باید یکی از بهترین نمایندگی هایی نامید که میتوانید هر مدل از تردمیل های ناتیلوس را برای تعمیر به آن واگذار نمایید. در نمایندگی تعمیر تردمیل Nautilus ناتیلوس به حقوق مشتری توجه بسیار زیادی میشود و بیشتر از هر چیز دیگری رضایت مشتریان در نظر گرفته میشود.

 

تلفن تماس:

02166789281

09353333397

09127666385