آشنایی با بهترین مرکز تخصصی تعمیر برد تردمیل

تردمیل شما خراب شده است؟ فکر میکنید مشکل تردمیل از خرابی برد آن نشات میگیرد؟ بر روی صفحه دیجیتال دستگاه ، ارورهایی ظاهر میشود؟ پیدا کردن بهترین مرکز تخصصی تعمیر برد تردمیل در شهر خود برای شما مشکل شده است؟ پس جایی نروید تا به شما کمک کنیم و شما را با یک مرکز معتبر عیب یابی برد تردمیل آشنا کنیم.

 

تعمیر برد تردمیل را به متخصص بسپارید

تعمیر برد تردمیل یکی از تخصصی ترین خدمات تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی است که حتما باید آن را به دست فردی کاربلد سپرد. در واقع تعمیر برد تردمیل نیاز به مهارت، دانش و تسلط زیاد در در زمینه ی الکترونیک، مدارات فرمان و بردهای پاور است که همه کسی توانایی انجام آن را ندارد. اکنون شرکت زمانی اسپورت با ارائه خدمات تعمیرات برد تردمیل، هیو حاضر است تا مشکلات برد تردمیل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن، به شکلی کاملا اصولی و حرفه ای برطرف کند.

 

مرکز تخصصی تعمیر برد تردمیل

مرکز تخصصی زمانی اسپورت، ارائه خدمات تعمیرات برد تردمیل در محل

اگر برای تعمیر برد تردمیل به دنبال یک فرد تکنسین میگردید روی مرکز زمانی اسپورت همه جوره حساب کنید. جایش اینجا نیست ولی باید بگوییم که خیلی از تعمیرکاران خودشان را جای تکنسین همه فن حریف جا میزنند و مشکلات کوچک را نه تنها برطرف نمیکنند بلکه در عملکرد دستگاه را به طور کل اختلال ایجاد میکنند. در واقع بدانید که کوچکترین اختلال و یا هر گونه ایراد در برد الکترونیکی دستگاه موجب عدم کارکرد درست آن خواهد شد. پس چه بهتر است تعمیر برد تردمیل را به فردی خبره و باتجربه سپرده شود. اکنون مرکز تعمیرات سخت افزار زمانی اسپورت یکی از قوی ترین مراکز در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصص تجهیزات ورزشی است  که عیب یابی و تعمیرات تمامی برندهای برد تردمیل را انجام می دهد.

از کوچکترین خطا در برد تردمیل ساده نگذرید

برد الکترونیکی مهم ترین قطعه در کلیه ابزار های برقی است. برد تردمیل هم به نوبه خودش اهمیت زیادی دارد چرا که باید بین موتور، سنسور سرعت، شیب برقی و… هماهنگی ایجاد نماید. حال ممکن است بسته به عوامل زیادی، برد تردمیل دچار مشکل شود . و یا ارورهایی بر روی برد  تردمیل ظاهر شود که در این صورت باید خیلی سریع به آن رسیدگی کرد تا در آینده متحمل هزینه های سنگین نشد. پس برای عیب یابی و تعمیر برد تردمیل نیز که به خاطر ایرادات معمول چون فرسودگی و اصطکاک برد و یا مشکلات حساس چون سوختگی قطعات ریزی بر روی  برد الکترونیکی تردمیل، هر چه زودتر باید دست به کار شد.

رایج ترین ارورهای برد تردمیل

به طور معمول در مدل‌های مختلف تردمیل، مشکل و یا ایراد قطعات برد تردمیل را با نمایش یک کد خطای خاص بر روی صفحه دیجیتال دستگاه، اعلام می‌کند. که از شایع ترین ارورهای برد تردمیل را میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ارور 01 : وجود ایراد در برد کنترل و یا برد اینورتر

error 03 : وجود ایراد در برد کنترل

e  05 : وجود ایراد در برد اینورتر و به خصوص موتور تردمیل

E 06  : وجود ایراد در آی سی برد اینورتر در تردمیل

اگر بر روی صفحه دیجیتال دستگاه، هر یک از این ارورها را مشاهده کردید از یک تکنسین مجرب برای انجام تعمیرات برد تردمیل کمک بخواهید.

بررسی و عیب یابی سنسور سرعت تردمیل

یکی از مهم ترین قطعات تردمیل، سنسور سرعت که بسیار نقش مهمی دارد . اگر در حین استفاده از تردمیل خود، متوجه شدید که سرعت تردمیل کم و زیاد می شود و یا اصلا حرکت نمی کند؛ پس احتمال دارد سنسور سرعت تردمیل خراب شده باشد. از این رو جهت عیب یابی سنسور سرعت تردمیل باید هر چه زودتر دست به کار شوید تا مشکل از آنچه که هست بزرگتر نشود.

هزینه تعمیر برد تردمیل چقدر است؟

هزینه تعمیر برد تردمیل نیز بسته به عواملی متغیر است. مهم ترین عامل موثر بر هزینه تعمیر برد تردمیل، مدل دستگاه و نوع برد آن است؛ چرا که به طور کلی تردمیل‌های موجود در بازار ۴ نوع برد دارند؛ این 4 نوع برد تردمیل شامل برد پنل، برد درایو و اینورتر، برد پاور و برد کنترل است.از سویی دیگر، این نوع بردها نیز با توجه به مدل تردمیل شما کاملاً متفاوت است. چرا که این انواع بردها در بعضی از مدل‌های تردمیل ادغام شده و به صورت یک برد مستقل استفاده میشود. اکنون اگر برای رفع مشکلات تردمیل خود به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر برد تردمیل میگردید، و یا میخواهید از هزینه تعمیر برد تردمیل مطلع شوید با خیالی راحت روی شرکت زمانی اسپورت حساب کنید.